Jak kupić?
Jak skorzystać z naszej oferty? Nie ma nic prostszego. Poniżej wskazówki.
Ubezpieczenia w naszym stowarzyszeniu, możesz zakupić tradycyjnie, tj. w jednym z naszych biur lub za pomocą telefonu oraz online za pomocą naszych serwisów.
Sprzedaż tradycyjna - wizyta w biurze lub kontakt telefoniczny z doradcą.
- Jeśli nie jesteś członkiem SMSU wypełnij deklarację członkowską.
- Jednorazowa opłata członkowska wynosi 18 zł. Członkostwo do niczego nie zobowiązuje, jedynie daje możliwość skorzystania z ubezpieczenia!
- Wybierz interesujące cię ubezpieczenie i wariant oraz pobierz i wydrukuj deklarację przystąpienia lub uzupełnij aktywny formularz na naszej stronie.
- Wpłać pierwszą ratę składki (wysokość zgodnie z wybranym wariantem ubezpieczenia) na nr konta 49 1910 1136 4000 0691 5121 0010 (Śląsko-Małopolskie Stowarzyszenie Ubezpieczonych, ul. Żorska 10, 43-200 Pszczyna) ewentualnie jeśli nie jesteś członkiem SMSU powiększoną o opłatę członkowską (18 zł).
- Oryginały deklaracji przekaż do SMSU (pocztą lub osobiście w najbliższym biurze).
- Po otrzymaniu deklaracji oraz odnotowaniu wpłaty na indywidualnym koncie, otrzymasz potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia oraz druk przelewu z Twoim indywidualnym kontem bankowym.
Sprzedaż online
SMSU oferuje sprzedaż niektórych ubezpieczeń za pomocą naszych serwisów internetowych.
Zakup ubezpieczenia online jest wygodny i bezpieczny oraz pozawala na zaoszczędzenie czasu.
Masz pytanie? Zadzwoń lub zapytaj! Chętnie pomożemy.